  • Data: 2018-08-25 21:11:10
    Temat: Re: Ogrzewanie - obieg - pytanie do praktyków
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Aug 2018 11:59:50 -0700, Budyń wrote:
    > zadziala, po to jest pompa zeby nie przejmowac sie grawitacją

    Tak mi intuicja też podpowiada, ale zauważ że po dodaniu grzejnika, obieg
    niejako się rozdwaja - woda ma więc dwie możliwości: lecieć grzać
    zbiornik CWU i/lub spływać do grzejnika.

    Nie mam 100% zaufania czy aby ta wredna woda nie zdecyduje się płynąć
    wyłącznie w zbiornik CWU, ignorując całkiem mój nowy grzejnik.
    Przypuszczam, że gdy zbiornik CWU będzie zimny to tak właśnie będzie, a
    po jego nagrzaniu woda w pewnym momencie zacznie lecieć do grzejnika. Ale
    to taka moja chłopska teoria... a jak w praktyce będzie?

    Mateusz