  • Data: 2015-10-06 20:16:21
    Temat: Re: Ogrzewanie pelletem domu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-06 19:45, Uzytkownik wrote:
    > stwierdzisz, że palenie pelletem jest droższe od palenia
    > ekogroszkiem, a to nie jest prawda :)

    Widze że nawet nic nie muszę mówić a już ktos ma inne zdanie niż moje
    nieistniejące. Usenet to jednak magiczne miejsce.

    Nie wiem czy jest drożej. Na razie napisałem że piec zachowuje się
    zupełnie inaczej i spalilem tyle kg prawdopodobnie z powodu złych
    ustawień. I że dostawcy pelletu w okolicy mnie mają bandyckie ceny.

    Obdzwoniłem też kilka firm w PL ktore twierdza że wysyłają. Ale po
    dokładniejszym zapytaniu okazuje się że muszę tę paletę z 1t drewna
    ściągnąc na wlasnych plecach bo kierowca nie ma windy ani paleciaka.
    Albo mają tira ktory nie wjedzie mi na osiedle. Albo bo zupa była za słona.