  • Data: 2010-09-23 20:13:09
    Temat: Re: Ogrzewanie za pomocą kominka
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu będziesz musiał poprowadzić rury i zamontować dla każdego pokoju
    > przepustnice z możliwością regulacji conajmniej ręcznej, a najlepiej z
    > termostatem.

    Zaraz Ci powiedzą, że komputer jest do tego potrzebny. Mam w domu system DGP
    i nie mam żadnych przepustnic i termostatów. Przepływ powietrza można
    regulować na kratkach wylotowych do pokoju (u mnie są żaluzje). Regulacja
    temperatury na władzie otwarciem powietrza do spalania. Zresztą turbina ma
    dużą wydajność aby wyrównać temperaturę 600m3/h przy kubaturze do cyrkulacji
    powietrza około 200m3.
    Co do zaniku energii to chyba minęły czasy stopni zasilania. Gdy brak prądu
    otwieram cyrkulację "na krótko" dół - góra obudowy wkładu i nie ma problemu.
    Gorąco polecam.
    Pozdrawiam
    Daniel