  • Data: 2011-07-01 01:49:32
    Temat: Re: Okna PCV - ważniejszy profil czy firma?
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    news:iufi66$fj0$1@news.onet.pl...

    > Uczeni radzieccy widzieli przypadki kija od miotły
    > zamiast wkładek usztywniających wewnątrz profilu..

    Mnie tak chcieli oszukać ale rozpiłowałem jedno okno flexem. Zobaczyłem, że
    plastik jest dziwnie pouginany na długości 15cm o obie strony od każdego
    wkręta, taj jakby było pusto albo profil za mały. Pokazywałem te zdjęcia
    wielokrotnie. Wkładki były o centymetr za małe i wkręcająć wkręty dociągało
    do stali poza naturalny kształt plastiku.
    Paszoł won z tym.
    Byłem później w fabryce sprawdzać co mi montują.