    From: Przesmiewca <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Okna drewniane - próchno
    Date: Wed, 31 Oct 2012 14:29:41 +0100

    "tyg" <t...@t...pl> napisał(a):

    >To prawda ,tylko rzeczoznawca by pomógł.
    >Ale z doświadczenia (produkcja okien) wiem że
    >bardzo wiele reklamacji jest odrzucanych z powodu błędów montażu.

    Mozna wykazac, ze blad montazu nie mial zadnego wplywu
    na np. istniejace bledy materialowe czy, ogolnie - nie mogl spowodowac
    zaistnienia wady. Oczywiscie kazdy producent bedzie sie bronil
    i odrzucal roszczenia, bo nawet jak co 2 klient zrezygnuje z dochodzenia swojego,
    to zysk producenta. A napisanie pisma odmownego niewiele kosztuje - tym bardziej,
    ze ludzie nia maja czasu/nie chca/nie znaja sie i rezygnuja z walki. I o to chodzi.