  • Data: 2010-04-14 08:13:00
    Temat: Re: Okna energooszczędne - jakie?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    >Witam

    >.Dużo się naczytałem o oszczędzaniu energii i świadectwach
    >eneregtycznych

    Czytanie oświadectwach sobie odpuść. Za 200- 300zł zrobią tobie swiadectwo
    dokładnie takie jakie bedziesz potrzebował

    > - teraz musze wybrać i prosić o wycene. Znajomy polecił
    >mi energooszczędne okna Yest -
    >http://www.yest-okna.pl/okna_energooszczedne,oferta
    ,98,pl.html
    >ponoć 6 komór - choć wcześniej zdecydowany byłem na Decunick
    >http://www.deceuninck.com.pl/HTML/Subsidiary8/Polis
    h/Pages/8_zendow.htm

    A masz wycene na te okna?
    Spisz z projektu wymiary okien i rozejrzyj sie u okolicnych sprzedawców.
    Myślę że bardziej skieruj sie w strone duzych producentów
    Jak ja szukałem okien to dobry stosunek cena/jakośc miał np Drutex czy
    Oknoplast
    Za okna Drutexu na cały dom zapłaciłem sporo ponizej 10tys z montazem
    Super-hiper energooszczędne jak ktoś tu niżej pisze to nawet około 60tys.
    Czy te 50tys róznicy ma szansę sie kiedykolwiek zwrócic w oszczednościach na
    ogrzewaniu?
    Przemysl to

    Krzysiek