  • Data: 2009-03-25 22:02:09
    Temat: Re: Okna z drewna czy plastiku - jak to jest teraz
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > jak będziesz szukał dobrych solidnych profili PCV to sie okaże że to
    > naprawdę sztywne i wytrzymałe kosztują więcej niż drewno.

    Ale kto powiedział, że kupuję plastikowe bo mnie nie stac na drewniane?
    Zamierzam kupić plastikowe z naprawdę dobrym profilem (minimum klasy Thyssen
    Prestige), bo drewnianych po prostu nie chcę. Mam taki dziwny przesąd, że
    jak coś może pójść źle to pójdzie stąd niechcęć do drewna w oknie. Ale z
    ciekawością będę obserwował upływ czasu bo dwoje moich znajomych aktualnie
    zapodąło drewniane, z róznych firm, ale obie podobno dobre :) (ich okna są
    droższe od moich z dobrym profilem)

    --
    Mariusz