  • Data: 2015-02-06 16:01:20
    Temat: Re: Określanie wartości użytkowej nasion:
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Nic mi nie wiadomo o tym czy ktoś zbadał windy. Tym bardziej
    > nie wiem kto zbadał dokładnie i naukowo.

    Skąd zatem teza dążąca do poszerzenia opisu czasów, w którym żyjemy?
    Teza, która mimo braku pogłębionych badań nad windami, kategorycznie
    określa, co się z nimi *musi* dziać. W dodatku dokładnie i jednoznacznie
    przedstawiająca cel wymienionych w niej działań.

    > Pozdrawiam kwalitatywnie Ja...cki

    Jarek (dociekliwie)

    --
    Jeszcze ryżem sypną na szczęście