  • Data: 2009-10-11 21:19:32
    Temat: Re: Opinię Candy
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nom wrote:
    > Tak dobrze wypoziomowałem, nawet kupiłem kiedyś takie gumowe krążki
    > Być może to nie łożyska, ale silnik wydaje takie dźwięki.
    Czy te dzwieki nie wystepuja na poczatku wirowania?
    U mnie bylo to samo - wina to zabrudzone lopatki silnika pompy.
    Trzeba niestety bylo rozebrac pompe i odwinac nawiniety jakis sznurek...
    Zajelo to pare minut i tak jak pisalem w innym watku - pralka jak nowa.

    > Koleżanka ma Aristona i podczas prania (ruchy lewo - prawo) to słuchać
    > tylko chlupot wody.
    Dopoki jest nowy ;)

    > Ostatnio naprawiałem siostrze żelazko Philipsa za 250zł, padło po 2
    Co do Twojej dygresji to ja w dwoch ostatnich zelazkach Phillipsa i
    Brauna zauwazylem jak sie programuje apoptoze w tych sprzetach.
    Mianowice stope zelazka przytrzymuja takie podkladki z tworzywa.
    Po 2 latach ten kawalek plastiku od temp zamienia sie w proszek,
    normalnie jak tabletka.
    Szkoda ze niemieccy geniusze nie przewidzieli ze polak potrafi dorobic
    te elementy z czegos bardziej wytrzymalszego ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom