    From: Kazimierz Debski <k...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Opróżnienie betonowego zbiornika ze szlamu
    Date: Wed, 09 Jun 2010 21:28:22 +0200

    > Przeczytałeś podanego linka z wikipedii? Jest tam co nieco o mechaniźmie
    > zatrucia organizmu przy przekroczonym stężeniu CO2. Sam byłem zaskoczony
    > bo myślałem dotychczas że CO2 tylko dusi a nie zatruwa.

    Nie, nie przeczytałem. Poprzedni list napisałem z pracy i nie miałem
    czasu czytać. A to co napisałem, to jest to, czego mnie uczyli. Możliwe,
    że jest to prawdziwe tylko do pewnego stężenia lub od czasu, gdy mnie
    uczyli coś się zmieniło :-)
    Jeszcze jedno mi się skojarzyło. Kiedyś zostałem totalnie zaskoczony, bo
    dowiedziałem się, że można "zatruć" się azotem. Mianowicie napełnienie
    płuc czystym azotem może spowodować paraliż mięśni oddechowych na skutek
    czego człowiek się dusi.

    Kazek