  • Data: 2010-09-26 10:08:43
    Temat: Re: Osprzet sanitarny do domu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:
    ? Zaznaczam, że nie
    > Ale są najbardziej praktyczne.

    Nie... no nie wydam tyle kasy na sroc... :-))) czułbym się źle potem z tym.
    Za mało komfortu w stosunku do wydanej kasy...

    - kibel, umywalnka, wanna -
    > A potem demontować żeby płytki połozyć na podłodze? bez sensu

    Akurat demontaż kibla, szczególnie kompaktu, czy umywalki, albo wanny,
    jest bajecznie prosty i jak kafelkarz miałby mi za to liczyć ekstra, to
    mogę to zrobić sam bez najmniejszego problemu... :-)

    zainwestuj
    > w dobre wiszące i będziesz miał spokój, to nie są gadżety, tanie chińske
    > miski się do niczego nie nadają.

    Nie nie... wiszące odpadają zdecydowanie - nie ma o czym mówić.
    Co do tanizny... właśnie pytam - gdzie jest ta granica rozsądku...?