  • Data: 2010-09-27 03:52:01
    Temat: Re: Osprzet sanitarny do domu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wolim napisał:

    > Wydaje Ci się tylko, że nie podążasz za modą... podążasz za nią, tylko
    > jesteś bardzo z tyłu.

    Ja nie powiedziałem, że moim bezwzględnym celem jest 'niepodążanie za modą'.
    Co by się nie miało, zawsze było to kiedyś tam na topie :-).

    Mnie bardziej chodzi o to, że to co TERAZ jest modne jest dużo droższe,
    niż mogłoby być, bo jest na to popyt. Jak moda przemija, to ceny spadają
    i są bardziej odzwierciedleniem kosztów produkcji i dystrybucji, a mniej
    prestiżu :-)))

    > A jeśli nie, to dlaczego nie wybudujesz sobie sławojki przed domem,

    sławojkę mam - dobra na budowę, ale jak się budowa skończy, to ją
    zlikwiduję :-)))

    albo nie
    > zainstalujesz kibla ze spłuczką plastikową z łańcuszkiem?

    Nie bardzo mi się podoba

    > Dlaczego ograniczyłeś się do kompaktu?

    Bo kompakt jest chyba najprostszy w montażu - dwie śruby w posadzkę,
    rura odpływowa, przyłączenie wody... wszystko można zrobić samemu, bez
    żadnych zacnych instalatorów, a poza tym jak na mój gust jest estetyczny
    i łatwy w utrzymaniu czystości...

    Zwyczajnie decyduje tu stosunek estetyka/komfort użytkowania/cena.

    Wiszące mają dwie podstawowe wady - kłopotliwa instalacja/dezinstalacja
    - co generuje koszty i cena - nie do przyjęcia jak dla mnie.

    > Czasy się zmieniają... technika idzie do przodu. Pewnie za jakiś czas
    > wymyślą coś lepszego od spłuczki podtynkowej i pewnie dużo ludzi kupi nowy
    > wynalazek, bo czemu nie?

    O tym właśnie pisałem, wtedy ceny tych które teraz są na topie -
    podtynkowych - spadną do rozsądnych poziomów, a z kolei to 'nowe' będzie
    drogie.

    Choć zawsze można pozostac na etapie lat 90-tych
    > ubiegłego stulecia.

    Z jednej strony tak, ale co w tym złego?
    O ile np w komputerach pozostanie na etapie lad 90 XX wieku byłoby
    czymś, co rzeczywiście jest kłopotliwe, z wiadomych względów :-), to
    jeżeli chodzi o kible... co się tu może zmienić...? Przecież ludzie nie
    zaczną srać drugą stroną... :-DDD,

    A że marketing pracuje nad ruchem w interesie, to inna sprawa. Ja szukam
    rozwiązań optymalnych z mojego punktu widzenia.

    Może i zapyziały jestem, ale niech i tak będzie. Za kibel dawać powyżej
    tysiąca z hakiem, to jakieś nieporozumienie jest, a znowu wysilać się na
    najtańszy podtynkowy za pięć stów plus koszty montażu, to ja za to kupię
    dwa przyzwoite kompakty i sam je sobie zainstaluję, albo instalator
    zrobi to nie licząc już nic ekstra, a mnie zostanie jeszcze na dwie
    umywalki - też przyzwoite :-))).

    pozdr
    robercik-us