  • Data: 2011-03-24 06:55:18
    Temat: Re: Ostrzenie pily lancuchowej
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Na tej stronie wlasciwie podane jest wszystko a inne srednice pilnikow podane
    > sa dla roznych lancuchow. One nie sa zamienne tak samo jak katy ostrzenia.
    > Zwroc uwage na "chain typ". Kazdy lancuch ma swoj pilnik i tylko jeden.

    Maniek, czarno na białym napisali, żeby ostrzyć pilnikiem jednej średnicy, potem
    zmienić na pilnik o mniejszej średnicy. Dotyczy to wszystkich wymienionych
    rodzajów łańcucha, różne są natomiast średnice. Pierwszym ostrzy się płytkę
    górną, drugim płytkę boczną.
    Jeśli nadal nie wierzysz, poszukaj instrukcji po polsku, mnie się nie udało.
    Jeśli Twój łańcuch da się ostrzyć jednym pilnikiem, wcale nie oznacza że każdy
    tak ma.
    Ja mam doświadczenia dokładnie odwrotne - wszystkie łańcuchy jakie do tej pory
    stosowałem wymagały ostrzenia zestawem 3 pilników.

    --
    Bartek