  • Data: 2011-01-03 20:42:11
    Temat: Re: Oświetlenie blatu
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki wielkie! No fajnie to wygląda, no ale wiesz my nie chcemy na to
    > patrzeć
    > tylko mieć z tego jasność :) Na dole mamy listwę, więc maskowanie jest na
    > ok. 3,5 cm,
    > poza tym odległość do blatu to 58 cm. Musimy to przemyśleć.
    > Czy 2 x 1m takich diod to jaka moc i ile światła, tzn. jaki odpowiednik
    > Wattów?

    no ja też tego nie widze - tylko zdjęcia od dołu zrobiłem:-)

    ja tam mam ok 3metry taśmy czyli około 200diód i bierze to około 15W
    (zasilacz mam na 20W)

    Wcześniej miałem 6 halogenów po 20W każdy i było dużo dużo ciemniej -
    właśnie dlatego postanowiłem dać diody.

    1m to 4,8W.. a jaki to odpowiednik dla normalnej żarówki - nie mam
    pojęcia:-)

    Jak tylko chcesz 2m to na allegro kupiszą ją na centymetry - nie trzeba brac
    całej rolki.

    jak masz listwe maskującą to może dać samą taśme (jest samoprzylepna,
    dodatkowo można ją złapać małymi wkrętami) - nie musisz kupować profili
    aluminowych (wychodzą praktycznie drożej niż taśma+zasilacz).

    Ja mam taśme 60diód na metr - są jeszcze 30/m i 120/m wiec jak chcesz mieć
    bardzo jasno weż tą 120 - ja się wahałem ale teraz nie żałuje, 60/m daje
    wystarczająco mocne światło.

    ---
    uciu