  • Data: 2012-06-01 16:53:38
    Temat: Re: Oświetlenie: oczywiście 3x1,5...
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ojcow" napisał:
    > Z powodów temperaturowych :) Nie o przewód chodzi bo faktycznie
    > 1,5mm2 miedzi spokojnie tyle wydoli a nawet więcej. Chodzi tu
    > o izolację :)

    1,5mm2 spokojnie pociągnie i 100A ale ze względów termicznych ogranicza się
    do 16A:)
    16A to ma mój przedłużacz bębnowy z kablem 3x1,5mm2 w podwójnej izolacji i
    jeszcze w osłonie i z kiepskim chłodzeniem gdy jest zwinięty na bębnie.
    Kabel na ścianie ma świetne chłodzenie i przyjęcie gęstości prądu 10A/mm2
    spokojnie wystarcza.