  • Data: 2014-03-16 15:09:02
    Temat: Re: Oświetlenie podtrzymywane UPSem?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-16 12:54, Grzegorz pisze:

    > Bo zakładasz, że UPS pobiera 40-50W.
    > Następnie wylewasz cały wywód oparty li tylko na założeniu.

    Nie, kolego. Równie dobrze i ja mogę napisać, ze to właśnie ty zakładasz
    i opierasz swoje twierdzenia li tylko na swoich założeniach.
    Najgorsze jest jednak to, że jeżeli twoje założenia nie pokrywają się z
    doświadczeniami innych to ich po prostu gnoisz.

    > To się różni, ale to bardzo różni, od tego co stwierdziłem na swoim UPS.

    Ach! Cóż za doświadczenie życiowe. Aż jedną sztukę miałeś okazję zmierzyć.
    Cóż się liczą moje doświadczenia w porównaniu z takim doświadczonym
    praktykiem jak ty.
    Własnych UPS-ów miałem 5szt. z czego na "chodzie" jeszcze mam obecnie 3
    sztuki. W pracy zaś sam naprawiałem z kilkanaście sztuk i z ciekawości
    także robiłem pomiary, a miałem dostęp do mierników i przyrządów, na
    które ciebie w życiu nie będzie stać.
    Z całej mojej piątki tylko jeden, który miał mniejszy pobór niż 40W na
    Stand-By. Pobierał on po pełnym naładowaniu akumulatorów 11W. Reszta
    pomiędzy 40 a 50W.
    Moce pobierane przez te, które sprawdzałem w pracy (kilka sztuk) były
    różne, ale stanowcza większość powyżej 40W.
    Ponieważ stanowcza większość UPS-ów o mocach od 700VA wzwyż pobierała od
    40W wzwyż to śmiem twierdzić, że większość UPS-ów taką moc będzie
    pobierać i z takimi UPS-ami może mieć mieć autor wątku, a o takie UPS-y
    pytał.
    W odróżnieniu od ciebie nie zakładam, że twoje doświadczenia są błędne i
    nie neguję tego, ze twój UPS może pobierać moc, której ty nie jesteś w
    stanie zmierzyć czy to z powodu nieodpowiednich przyrządów, czy
    nieumiejętności czy też faktu tak niskiego poboru mocy.
    Proszę cię, abyś nie siał fermentu, bo ja swoje 27 lat pracy zawodowej
    przepracowałem przy urządzeniach elektronicznych automatyki przemysłowej
    i w laboratoriach pomiarowych.
    Nadal żyję i utrzymuję się m.in. z miernictwa elektrycznego.