  • Data: 2010-02-14 13:00:46
    Temat: Re: Oświetlenie taśmami LED
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, odkad pamietam to w miare sprawne kosztuja kolo 40 zl ;)
    > A oprocz tego posiadaja pare cech:

    Mozna kupic znacznie taniej, powiedzmy 15 zl.
    Mam takie rozwiazanie (jednym zasilaczem zasilam 2 monitory i parę
    LEDów). Prąd rzeczywiscie tętni (nie wiem jak dla LEDów - monitorom
    przeszkadza) - receptą jest dociążenie linii 5V zarówką choinkową.
    Wentylator zasilacza przepialem na 5V by nie szumial.

    Nie zastanawialem sie, na ile jest to oszczedne. Oczywiscie nie
    ma mowy o wsadzeniu tego pod tynk, za to gdzies na szafę juz mozna :-)

    pozdr serd
    --
    A S