eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePłyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?Re: P?yta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
  • Data: 2014-07-20 20:17:12
    Temat: Re: P?yta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie gniewaj się, ale ja już miałem okazję widzieć błędy jakie popełniali
    > deweloperzy.

    dweloper ma w doopie bledy, dla nich liczy sie tylko cena i okres gwarancji

    > Jeden z ostatnich przypadków: dom szkieletowy, w którym wykonuję wszystkie
    > instalacje.
    [cut]
    > Architekt stwierdził, że jest to w ogóle niemożliwe do wykonania.
    a co ma architekt do konstrukcji???
    [cut]
    i po krótkiej rozmowie telefonicznej z
    > konstruktorem [cut]
    narazie jedyny prawidlowy ruch

    > Poza tym wiele jeszcze błędów wykonawczych popełniono.
    [cut]
    opisales typowo polska budowe
    fachury typu Pan Jozio i Pan Zenek buduja....
    jak ja sie ciesze ze juz nie robie nic dla polskich developerow....
    indywidualne jeszcze owszem ale prywatnym inwestorom da sie wszystko
    wytlumaczyc
    zreszta ostatnio mamy zmiane sposobu myslenia inwestora
    ostatnio juz mam tylko takich co kupuja projekt i przychodza po odbior
    kluczy do gotowego domu.

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl