    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PC Altherma - podsumowanie sezonu.
    Date: Thu, 5 Mar 2015 15:33:06 +0100
    <6...@g...com>
    <3...@g...com>
    <md9fg7$r8d$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <md9j3c$v0g$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <md9lne$6ov$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    dyskusyjnych:5983df8b-b35a-4250-9639-6988d6f41390@go
    oglegroups.com...

    > Podłe -a tak. Zobacz co napisałeś? Dymi - no to mandat -żadnych przemyśleń
    > dlaczego pali tanim materiałem. "co mnie to obchodzi..."

    W imię lewackiej poprawności politycznej mam się interesować dlaczego ktoś
    mnie truje? Po co?
    A może gwałciciela też chcesz pytać dlaczego gwałci i będziesz go
    usprawiedliwiał że jak nie ma kochanki to w sumie nie ma wyboru? To
    "logiczne" - gdyby miał kochankę to by nie gwałcił - więc to nie jego wina.

    > - kopnąć biednego mandatem, albo go wysłać gdzies daleko bo ci truje
    > powietrze -to własnie jest podłe.

    A to ich prawo do życia jest ważniejsze niż moje i moich dzieci? Kto Tobie
    nadał prawo oceniania tego że trucie mnie i mojej rodziny jest
    usprawiedliwione?

    > Ty klasa srednia zejdz na ziemie - są emeryci którzy kupują węgiel nie na
    > całą zimę, tylko reklamówke na następny dzien...

    Zejdź na ziemię są emeryci którzy mieszkają w mieszkaniach gdzie piece
    kaflowe zamieniono na ogrzewanie elektryczne i z 800zł emerytury za czynsz i
    prąd płaca 600zł. Czy oni maja inne żołądki?

    > sugerowanie ze ktos jest chamem bo jest za biedny na palenie gazem - jest
    > podłe.

    Jak ukradnę odrzutowiec to też będziesz pisał że sugerowanie że jestem
    złodziejem bo mnie nie stać na odrzutowiec jest podłe?

    > Chcesz walczyc z patologią o której piszesz -to walcz. Ale nie rozciągaj
    > tego na wszystkich - zwłaszcza uczciwych i porządnych ale biednych ludzi.

    Cóż to za lewacki relatywizm? Bycie biednym nie usprawiedliwia trucia tak
    samo jak nie usprawiedliwia kradzieży czy mordowania.

    Pozdrawiam
    Ergie