  • Data: 2016-09-03 16:51:30
    Temat: Re: PC a GAZ
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 września 2016 16:36:10 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sat, 3 Sep 2016 04:05:31 -0700 (PDT), Budyń

    > Aha, Ty zdaje się solarami grzejesz wodę w lato -- nie gazem? ;P

    a różnie bo to eksperymenty nieustajace. W zeszłym roku miałem czynny solar płaski
    dachowy ~50m2 i tym sie dogrzewałem, miałem zuzycie gazu na poziomie 1100m3 rocznie.
    W tym roku ten duzy był odłączony i grzał wyłącznie basen, a dom dogrzewałem takim
    mniejszym nadążnym, a gazu zeszło 1200m3.
    Wiec niewątpliwie cos zauważalnego z nich uzyskuję.

    b.