  • Data: 2018-03-25 11:46:33
    Temat: Re: PC i sterownik pokojowy czy pogodowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uzytkownik mnie przekonal ze jednym czujnikiem temperatury mozna sterowac i
    zarzadzac temperatura w calym domu. I to zapewne w pelni automatycznie. Technika sie
    strasznie rozwinela.

    Wyobraź sobie, że w przypadku prawidłowo zaprojektowanego i wykonanego
    ogrzewania podłogowego nie potrzeba nic więcej tylko i wyłącznie
    regulator pogodowy z czujnikiem mierzącym aktualną temperaturę na
    zewnątrz, aby utrzymać stałą, komfortową temperaturę w całym budynku,
    niezależnie od tego co jest na zewnątrz tj. słońce, wiatr, deszcz, czy
    mróz. Wyobraź sobie, że większość piszących tu osób używa takiego
    ogrzewania i takiego sterowania, a ty z uporem maniaka wmawiasz im, że
    są idiotami, bo to nie ma prawa działać. Ale oni to użytkują i to działa.

    > Jak bym u siebie uzyl takiej to musialbym czujnik temperatury umiescic u sasiada w
    pokoju.

    Tak właśnie zrobiłby idiota, który nie ma pojęcia o ogrzewaniu
    podłogowym i sposobie regulacji temperatury.