  • Data: 2009-11-07 00:39:25
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hd1sua$2nsk$1@news2.ipartners.pl...

    > I w druga stronę, gdy po słonecznym dniu, np. wczoraj w dzień było jakieś
    > +10stC a wieczorem nagle ścisnął mróz i trzymał do rana rana -6stC to co
    > się dzieje?

    Troche te niedogodnosci rekompensuje pogodowka. Dla mnie jednak im wieksza
    bezwladnosc tym lepiej, choc "przegrzanie" moze sie zdazac.W druga strone
    tez to dziala i zanim nocny mroz zacznie nam dokuczac to ta bezwladnosc
    zapewni nam jeszcze jakis czas komfort cieplny.

    > A pomyśl co będzie jak na zewnątz będzie -10 -20

    Poddasze mam nie calkiem jeszcze ocieplone i ten stan po czesci temu
    przypisuje, ale to jednak tylko 10C a na dworzu mrozow trzaskajacych nie
    widac. W dzien u mnie temp. w okolicach 5C w nocy niecale 3C.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK