  • Data: 2009-11-07 01:54:52
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hd2gml$82r$1@news.interia.pl...
    > A co masz przeciw temu?
    > Lepiej kuc bruzdy w scianach na jakies rurki z ktorych do konca zycia nie
    > bedziesz wyciagal przewodow? Natynkowo?

    Chodzi o estetykę ale nie tylko.
    Jak bym miał w pomieszczeniu żarówkę na suficie wyłącznik na ścianie i 2
    gniazdka to tak.
    Ale ja dokładam sobie różne rzeczy z czasem. Rurarz się przydaje. Osobny rurarz
    na prąd, alarm, TVSAT, telefon. Gdy wymyśliłem sobie kilka kamer to
    wykorzystałem tu i tam ten rurarz i sie sprawdził.
    Albo wymyśłiłem sobie kamerę która skieroweana jest na wjazd i furtkę. Każdy kto
    dzwoni do furtki nie wie że jest naciśnięciem dzwonka rejestrowany na DVR który
    dodatkowo powiadamia mnie SMSem i mailem ze zrzutem ekranu. Bardzo przydatna
    sprawa jak nie ma nas w domu przez kilka dni. Nawet mogę bramę wjazdową otworzyć
    zdalnie za pomocą tego DVRa i pogadać z tym kimś co stoi przed furtką.
    Wystarczy mieć komórkę w sieci albo dostęp do netu.
    Są jeszcze inne ciekawe rzeczy i jak tylko uznam że mogą mi ułatwić życie to
    może kiedyś się na nie szarpnę i tu rureczki w ścianach się znów sprawdzą.

    Marek