  • Data: 2009-11-07 13:35:12
    Temat: Re: PC vs GZ50
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hd3e2f$biq$1@news.interia.pl...

    > Jak nie masz kutych? Sam nacinalem bruzdownica, ale to co naciete trzeba
    > wykuc. Wiercone puszki tez mam, ale w Porothermie czasem cos sie wykruszy
    > na krawedzi pustaka. To i tak bez znaczenia, bo uzupelnia sie to tynkiem,
    > wiec finalnie i tak jest git.
    Ale bez porównania mniejsza jest demolka nacinając i wiercąc niż jakbyś
    chciał tylko kuć.

    > Powiem tak, jak ma sie maly dom to mozna sobie wszystko w rurkach zrobic,
    > a jak dom nie jest maly to trzeba sprzetu i ludzi do takiej roboty. Wiem,
    > bo instalacja zajela mi pare miesiecy z przemysleniem wszystkich obwodow,
    > a odcinkow "po prostej" to ja troche mam.

    Robiłem u brata 180m2 dzień w dzień po ileś tam godzin przez 1 tydzień.
    U siebie Instalację robiłem sam 3 tygodnie, tylko do wciągania niektórych
    przewodów potrzebowałem czasem pomocy.

    > Nie wspominajac juz jak latwe jest przepychanie kabla przez rure z kablami
    > i jakiej srednicy one ew. powinny byc, by moglo sie tam wszystko pomiescic
    > z zapasem na przyszle fanaberie.
    Jak odpowiednio rurarz zrobiony to nie ma większych problemów.
    Mam stalkę i żyłkę do wciągania. Jak nie przejdzie jedna to przejdzie druga.

    Marek