  • Data: 2012-03-06 16:18:12
    Temat: Re: PGE ,1-faz wystarczy czy 3? i w alu?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:4f56321d$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
    > Złożyłem dziś wniosek. Szukam wszędzie redukcji kosztów.

    tymczasowo mozesz wnioskowac o całkiem małą moc np 1kW, ale od razu 3-f. Jak
    nie bedza chcieli takiej mocy dac to pytaj o podstawe prawną :-)
    Docelowo sobie zwiekszysz wtedy kiedy bedziesz potrzebował a prace ogranicza
    sie do wymiany zabezpieczenia.

    > Zaznaczyełm 1-fazowe, facet namówił mnie na 3 fazowe bo.. prawie nie
    > Kabelek planowałem standardowo YKY 4x10mm i ..tu namawia mnie na ALU (ze
    > 100-120m do przyłacza), ale Alu to Alu, opory troche większe, a jeszcze

    alu trzeba dać grubszy ale jest znacząco tanszy. Ja też dam alu -abo mi sie
    wala bęben YAKY 1x70 :-)

    b.