    From: "II Artur II" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Date: Fri, 20 Mar 2009 10:46:08 +0100

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gpvjan$1lq$1@news2.ipartners.pl...

    > pisałem serio - pomaluj na niebiesko

    Tak? Niebieski nie przyciaga tak robactwa? Cos w tym musi byc bo nie na
    kazdym domu cos takiego sie dzieje jak u mnie. Na zielonej elewacji od
    strony poludniowej wiosna wygrzewaja sie muchy ale na szczescie nie
    zostawiaja zadnych sladow, bynajmniej ich nie widac.
    Ostatecznym rozwiazaniem jesli nie znajde srodka jakiegos chemicznego to
    bedzie zrobienie podbitki z boazeri. Do drewna jest wiele preparatow ktore
    odstraszaja owady. Pozatym zrobie jakis ciemny kolor i to juz nie bedzie ich
    przyciagac.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II