  • 1. Data: 2009-03-19 15:26:26
    Temat: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Witam Szanownych grupowiczow.
    W moim domku mam podbitke wykonana z OSB i tynkowana, pomalowana jest na
    kolor bialy a elewacja na jasnozielony. No i moja zmora sa wszelkie owady,
    glownie pajaki ktore szpeca elewacje. Gdzie moge siegnac to wystarczy ze raz
    na pol roku poodkurzam i usuwam to w 100 % ale poradzcie mi co zrobic zeby
    one nie wracaly ? Kiedys juz byl ten temat na grupie i nie moge go znalesc.
    Ktos chyba proponowal jakis plyn. Pamietajcie tylko z czego mam elewacje i
    podbitke.
    Jesli mialbym deski to prawdopodobnie nie byloby problemu poniewaz sa do
    drewna roznorakie srodki ktore przed owadami zabezpieczaja drewno.
    Znalazlem w necie firme ktora usuwa/czysci elewacje i ponoc je jakos
    zabezpiecza ale nie wiem czym.
    Przerabial juz ktos ten temat i znalazl rozwiazanie?

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 2. Data: 2009-03-19 15:52:26
    Temat: Re: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Od: mk <d...@t...pl>

    Daj im szansę!
    :)M.

  • 3. Data: 2009-03-19 16:59:38
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > W moim domku mam podbitke wykonana z OSB i tynkowana, pomalowana jest na
    > kolor bialy a elewacja na jasnozielony. No i moja zmora sa wszelkie owady,

    pomaluj na niebiesko

  • 4. Data: 2009-03-19 17:50:31
    Od: j...@p...fm

    >On 19 Mar, 16:26, "II Artur II" <s...@m...pl> wrote:
    >No i moja zmora sa wszelkie owady,
    > glownie pajaki ktore szpeca elewacje.

    Heh, pająki to nie owady;
    pająki to najgorszy wróg owadów
    [pozdr]

  • 5. Data: 2009-03-19 18:30:30
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Trzy odpowiedzi i zadnych konkretow ;-)
    Panowie, skupcie sie :-D

  • 6. Data: 2009-03-19 19:19:32
    Temat: [OT] Re: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > pomaluj na niebiesko

    Ty chyba "07 zglos sie" nigdy nie ogladales...

    Na rozowo!

    sz.

  • 7. Data: 2009-03-19 19:26:51
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Trzy odpowiedzi i zadnych konkretow ;-)
    > Panowie, skupcie sie :-D

    Uwaga! Skup sie:
    Nalezy się pozbyć z okolicy _owadów_ wtedy pająki nie będą miały co jeść i sie
    wyniosą/zagłodzą.

    Obadaj czy masz jakaś wylegarnie owadów, stawik, gnojownik, nieszczelne szmbo,
    rów melioracyjny, piwnica z jakims dobrym jedzonkiem :)
    Zlikwiduj mozliwośc dozywiania sie owadów to znacznie ograniczysz ich ilośc.

    Uwaga drugie skupienie:
    Nie da sie pozbyc takiego problemu w 100% :(
    Możesz spróbować "german warfare" czyli chemii. Starczy zwykly alkohol lub
    niezwykły np. płyn do mycia szyb. Popsikać pajaki i pozdychaja.

    Ale nie pozbywal bym sie ich calkowicie. Niektore co prawda gryza ale w
    wiekszosci zjadaja jeszcze gorsze robale...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 8. Data: 2009-03-19 19:32:55
    Od: j...@p...fm

> [...]
    > Możesz spróbować "german warfare" czyli chemii. Starczy zwykly alkohol lub
    > niezwykły np. płyn do mycia szyb. Popsikać pajaki i pozdychaja.

    Odradzałbym jakiekolwiek próby psikania pająków,
    ponieważ są pożyteczne
    [pozdr]

  • 9. Data: 2009-03-19 19:41:31
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4fa5.00000040.49c29c7b@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > Możesz spróbować "german warfare" czyli chemii. Starczy zwykly alkohol lub
    > niezwykły np. płyn do mycia szyb. Popsikać pajaki i pozdychaja.

    Nie skupiles sie calkowicie ;-) Napisalem ze usunac te pajeczyny i robale to
    nie sztuka, odkurzacz zbiera wszystko. Co zrobic zeby nie wracaly ?
    Oczywiscie ze chodzi mi o chemie. Wiem ze sie czyms psika i starcza na pol
    roku, tylko czym?

  • 10. Data: 2009-03-19 19:43:23
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Odradzałbym jakiekolwiek próby psikania pająków,
    ponieważ są pożyteczne
    [pozdr]

    Kurcze, ja tez nie jestem za tym zeby je mordowac. Chce znalesc sposob
    skuteczny zeby nie przyczepialy sie do bialej elewacji. Jutro cykne zdjecia
    to zamieszcze linka jak to wyglada.