  • Data: 2009-02-19 00:25:03
    Temat: Re: [PRESS] Jak to w Rudzie prostują bloki
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:gnhtsb$cn5$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jedno "ale" - w jakim stopniu urealniono oszczędności w tychże samych
    > bankach ?

    A tak, moi rodzice wplacali na ksiazeczke mieszkaniowa dla mnie. Nie byl to
    pelny wklad, wiec po paru ladnych latach oszczedzania wyplacilem chyba po
    denominacji 12zl. :-)
    Ale jest tego kija drugi koniec. Moj sasiad przez sciane wzial kredyt na dom
    przed denominacja 9mln zl. Postawil za to caly dom, wykonczyl i zamieszkal.
    Wiekszosc ludzi odradzala mu taka operacje twierdzac, ze taki kredyt beda
    splacaly jeszcze jego dzieci. Sasiad byl masarzem i zarabial jak masarz. Dwa
    lata od wziecia kredytu jedna wyplata splacil pozostala reszte tegoz
    kredytu. Poprostu inflacja zjadla cale nierealne odsetki banku. Ile bankowi
    zostawalo kapitalu nie wlasnego przeciez latwo sie domyslic. Jaki byl efekt
    skali tez mozna sie domyslic.

    > I słynne historie polis posagowych ?

    A nie znam.

    Pozdro.. TK