  • Data: 2009-02-19 02:20:36
    Temat: Re: [PRESS] Jak to w Rudzie prostują bloki
    Od: "tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tornad wrote:

    http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,35019,6288933,Mie
    szkancy_Rudy_Slaskiej_wraca

    > bogu dzięki nie sądzę abyście z SO wrócili do władzy jeszcze.

    Wrocic nie wrocimy bo aby do czegos wracac trzeba wczesniej tam byc,
    towarzyszu. I nie strasz mnie jakims enigmatycznym SO, no moze SU bym sie bal
    ale nawet Twoj KF tez mi obojetnie zwisa. A do wladzy owszem, porzadzilbym
    sobie bo mam niezle przygotowanie ale nie mam punktow za pochodzenie...
    A na przyszlosc oczekuje wypowiedzi na temat a jak juz kogos krytykujesz to
    wypadaloby chociaz jednym zdaniem te krytyke uzasadnic. Samo lomatkobosko nic
    nowego nie wnosi a tylko czas niepotrzebnie zajmuje i uwage od problemu
    odwraca tylkiem. No chyba ze o to Ci chodzi, to rozumiem. Zajmij sie lepiej
    tymi swoimi fotkami bo w temacie budowanie jestes, moim zdaniem mierny. Nie
    pamietam jakichs ciekawych tekstow, porad czy wartosciowych uwag Twojego
    autorstwa.