  • Data: 2022-01-02 18:37:30
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 2 stycznia 2022 o 13:17:03 UTC+1 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Przez wzrost sprawności procesów. Znajomi kupili trzydzieści lat temu
    > fabrykę. W fabryce jest duża kotłownia wytwarzająca praę technologiczną.
    > Ale jest też przy kotłowni niewielki turbozespół do wytwarznia prądu.
    > Szwedzki, AEG z lat pięćdziesiątych. Kilka MW.
    >
    > Za komuny obowiązywały stopnie zasilania ogłaszane przez Program I
    > Polskiego Radia. Gdy górnicy nie nadążali z fedrowaniem, stopień
    > zasilania wzrastał i fabryka musiała zaprzestać poboru prądu z sieci.
    > A to oznaczało niewykonanie planu, brak premii a czasem coś gorszego.
> [...]
    Ja bym się nie chwalił znajomymi co trzydzieści lat temu fabryki kupowali. To byli i
    są wybitni członkowie czerwonej bandy, wysocy funkcjonariusze SB,WSI, MO i chuj wie
    jakie jeszcze bydło związane z rzadzeniem w PRL. No chyba że ty z tej grupy " jak
    okradlismy Polaków z tego co z trudem wypracowali przez kilkadziesiąt lat".