  • Data: 2013-11-04 22:46:58
    Temat: Re: Palenie sosną w kominku
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 10 grudnia 2011 22:13:29 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
    > Wiem, że nie do końca ta grupa, ale tu piszą ludzie rozsądni i w
    >
    > temacie, więc pozwalam sobie umieścić posta...
    >

    > Od dłuższego czasu nurtuje mnie pytanie, dlaczego sosną nie powinno się
    >
    > palić w kominku? Dlaczego w kominku nie można, a piecach c.o. wszyscy
    >
    > tym palą? Nie przemawia do mnie argument, że zapycha komin, bo taki sam
    >
    > komin jest dla śmieciucha, jak i kominka. Jedyne co może do mnie
    >
    > trafiać, to brudzenie szyby, chociaż też nie do końca. Pamiętam, jak
    >
    > kiedyś jeszcze na etapie budowy, moje majstry załadowali kominek

> [...]

    A kto wam powiedział, że w kominku nie wolno palić drewnem iglastym? Kto komu
    zabroni. Przecież drewno to drewno. Tyle tylko, że będzie trzeba częściej dokładać do
    kominka i istnieje większe prawdopodobieństwo, że szyba będzie brudna. No i częściej
    będzie trzeba czyścić komin. Ale poza tym w kominku można palić każdym rodzajem
    drewna, byle było SUCHE !!!!

    Pozdrawiam
    http://marekmika.in