  • Data: 2009-09-30 20:20:06
    Temat: Re: Palicie już?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander wrote:

    > Nie no ok ;) Tak tylko sie zastanawiam ile stopni
    > musiało być u Ciebie w domku zanimi nastały chłodniejsze dni.

    pewnie tyle samo...

    mam wielkie okn a od południa to naprawdę daję sporo energii co ciekawe
    jesienią jest więcej słońca niż w lecie :)

    ponadto należy pamiętać że każda żywa osoba to ok 100W energii cieplnej (+-
    25W) telewizor, kompouter(y), sprzęt światło, kuchnia. W budynku który ma
    max zapotrzebowanie 6 czy 8 kW te głupie 500W przy +5 na zewnątrz to wiecej
    niż zapotrzebowanie domu na ogrzewanie.