  • Data: 2009-10-01 00:52:43
    Temat: Re: Palicie już?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:ha0c4k$qgi$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie no ok ;) Tak tylko sie zastanawiam ile stopni
    > musiało być u Ciebie w domku zanimi nastały chłodniejsze dni.
    >
    > Bo skoro teraz jest 22-24, a od paru dni temp. w nocy to sporo
    > poniżej 10 stopni C... no to musiało by być min 24-26.

    Latem w upały o ile nie otwierało się okien, to temperatura nie przekraczała
    25 stopni. Po otwarciu okien niestety już nie. Po prostu dobrze trzyma
    temperaturę o ile się go nie przewietrza. Dom z lat 70-tych.

    > Anyway, fajnie że ciepełko dobrze Ci się utrzymuje.
    > Jakiś rekuperator ? Coś ekstra ?

    Południowo zachodnia Polska, co daje kilka stopni średniej temperatury
    wyżej. Zużycie miesięczne energii latem 600-900 kWh, co daje jakieś tam
    ciepło (chociaż część energii idzie na klimatyzację).
    Brak rekuperatorów, tylko klima.
    Grzanie zaczynam zwykle w listopadzie. Czasem w drugiej połowie listopada.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/