    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Tue, 5 Nov 2013 04:53:41 -0800 (PST)
    Subject: Re: Pallet opinie
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:29:53 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Jak widac nie robi dobrze bo umieszcza wszystko w jednej linii. Albo nie umiesz go
    ustawic bo nie

    > rozumiesz o czym sie rozmawia.
    >

    > Skopiuj sobie teskt np. do Worda i zobacz czy jest znak konca linii.
    >
    > Chyba, ze Word tez kaszani a twoj czytnik jest the best

    To co piszesz u mnie wyświetlane jest dobrze. To jeśli to co ja piszę u Ciebie
    wyświetlane jest źle to znaczy ze Ty masz coś źle. Parę razy ktoś pisał o tym
    problemie. Widać było że się zna bo najwięksi wiejscy mundrusie mu nie podskoczyli. Z
    tego co pisał wynikało że mój czytnik ,czy jak go sobie nazwiesz, robi wszystko
    poprawnie. To Twój nie potrafi policzyć ile jest znaków w wierszu i przenieść do
    następnej linijki. Tamten pisał że tak ma być ze nie ma znaku końca linii. Nie znam
    się na tym. Nie muszę się znać na wszystkim. Uważasz ze nie mam racji to poszukaj
    sobie wpisów tego co uważa że jest dobrze i z nim pogadaj. Korzystam z gotowego, nie
    przerabianego i nie ulepszanego przeze mnie narzędzia jakie dostarczyło Google. Tam
    tez możesz kierować swoje gorzkie żale.