  • Data: 2014-07-10 08:56:55
    Temat: Re: Pan telewizor w jakmiś galileo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 9 Jul 2014 19:26:09 +0200, Ghost

    > No wiec to nie leci przecież na samym solarze (wtedy nie byłby potrzebny
    > wykop. Po mojemu energia idzie z ziemi a wsparcie z solara.

    Energia idzie z przemiany fazowej. Tylko żeby przemiana mogła zajść, to
    musi być najpierw woda w DZ. Aby powstała woda, jest potrzebne ciepło z
    gruntu i ew. wspomagajacy solar. Pytanie brzmi, czy jeśli nie ma słońca, to
    sam grunt jest to w stanie dzień w dzień wystarczająco ogrzać. IMO nie.

    > Twierdza, ze pompa dostarcza CWU.

    Skrót myślowy. Znaczy ogrzewa także CWU.
    Jak każda inna PC oparta na poziomym czy pionowym gruntowym DZ.

    > Zwykły system z rurkami w ziemi podgrzeje
    > wodę (taka zimną, z wodociągów) do ilu stopni?

    Raczej jeszcze ochłodzi. ;)

    --
    Pozdor Myjk