  • Data: 2010-07-15 14:00:34
    Temat: Re: Panele
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
    > Czy warto kupić panele do mieszkania za 40-60 zł. w leroyu. Czy jest to
    > coś warte?
    > Czy warto może dopłacać do desek za 120 zł. biorąc pod uwagę tylko
    > kwestie użytkowe (nie wygląd)?
    > W domu jest dość dziki labradorek :)

    jak czasami mnie rodzina z psem (wilczurowatym) odwiedza a na podlodze
    mam panele, to mnie szlag trafia... pazury stukaja bez przerwy. Podloga
    z dobrym przygotowaniem, folia, plyty wytlumiajace (nie cieniutka pianka).
    U rodzicow z parkietem nie slychac praktycznie nic, ale z drugiej strony
    delikatnie sie rysuje.

    Jakbym mial psa i wybieral podloge, to plywajacej chyba bym nie wzial...

    Sierp