  • Data: 2020-04-28 15:12:45
    Temat: Re: Panele FV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 01 Jul 2019 13:34:25 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Jakbyś szukał wspólników do kontenera do daj znać :-)

    Do kontenera póki co nie szukam (bo dolar wysoko, a chńczycy powariowali,
    np. w stosunku do zeszłego roku falownik Growatt podnieśli z $920 na
    $1170), ale w związku z koroną rzucili na rynek lokalny fajne promocje. I
    tak kupiłem właśnie rodzicom, teściowej i sobie, w sumie 62 panele Jinko
    320 po 370 netto szt (teraz są w promocji LONGi 340 za 400 netto). W każdym
    razie sobie wziąłem 30 szt. Jinko 320 z Fronkiem 8.2, zabezpieczenia i
    mocowania na blachę za 24k netto. U rodziców już panele w garażu czekają,
    miałem w najbliższy piątek jechać montować z ojcem -- ale deszcz w końcu ma
    spaść, to nie będę go płoszyć. :P

    --
    Pozdor
    Myjk