    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Panele FV dawno nie było
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 5 Nov 2020 11:09:36 +0100

    Wed, 4 Nov 2020 21:41:28 +0100, Marcin N

    > Wszystko zgodnie ze sztuką. Skrzynka bezpiecznikowa - dedykowany
    > gotowiec, falownik ma po 50 cm odstępu dookoła, pod nim na ścianie
    > metalowa płytka 'w razie czego', kable w typowych korytkach.
    >
    > Po prostu jest taniej niż rok temu.

    Kurczę, chciałem zobaczyć instalację w ramach samokształcenia, a Ty się
    doszukujesz w mojej prośbie... nie wiem czego. Ja wiem że można to zrobić
    taniej i wcale mnie ta Twoja cena jakoś szczególnie nie dziwi ani nie
    bulwersuje (że niby tanio to ujowo) -- sam sobie zmontowałem za 2400/kWp z
    falownikiem Froniusa ("kapkę" droższym niż GoodWe).

    --
    Pozdor
    Myjk