  • Data: 2020-11-23 15:26:10
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nie tylko mi z obliczeń wychodzi, że jakbym nie kombinował
    > (zlecając to firmie, a nie samemu, bo tu nie do końca czuję się na
    > siłach i ryzykować jakichś pożarów i innych tez nie chcę), to przy
    > zakupie na kredyt tego i robiąc z jakąś firmą wychodzi, że te 10-12 lat
    > lekko :/
    No niestety realnie tak to wychodzi
    I przez 10lat jesteś związany kredytem i ryzykiem z tym związanym, Jak cos się stanie
    to windykacja itp
    A jak nie zapłacisz rachunku do energa czy innego tourona to co najwyżej licznik
    przedpłatowy Tobie założą i zaległość w w ratach podczas doładowywania ściągną.
    Więc wole płacić 200zł co miesiąc do Energa niz 200zł przez 10 lat bankowi za fv.
    Ps
    Najlepszy był jeden naganiacz: mówię mu że mam małe zużycie wiec panele z 10 lat mi
    się zwracać będą. On do mnie- przecież może Pan zwiększyć zużycie energii i będzie
    szybszy zwrot;)