  • Data: 2011-02-28 12:21:55
    Temat: Re: Panele bez dylatacji w progu.
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Nie żebym sie czepiał czy nie daj Boże namawiał kogos na siłę do używania tych
    > tarcz. Ale dopuszczlana prędkośc dla takich tarcz jak ja używam(ja uzywam
    > 115mm) to 11000obr/min
    > http://www.warsztatkubusia.pl/p370,tarcza-widiowa-do
    -drewna-bass-polska-115mm.html

    Faktycznie, jebnułsa w położeniu przecinka. 70m/s będzie ok, ale z osłoną trochę
    inną niż ma gumówa. Narzędzie do obróbki drewna pracują z mniejszymi
    prędkościami obrotowymi, to mnie zmyliło.
    Zwracam honor, jednak nie usprawiedliwiam stosowania takich tarcz do szlifierki
    kątowej.
    Nie rób tego dla własnego bezpieczeństwa.

    --
    Bartek