  • Data: 2010-05-06 08:20:23
    Temat: Re: Panele na starą drewnianą podłogę
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:hrtqf0$l9e$1@news.dialog.net.pl...

    > Ok. ale czy coś mam robić w tym zakresie?
    > Zupełnie nie mam w tym temacie doświadczenia, a fachowcy za wszelką cenę
    > robiliby na nowo wylewki.

    jeżeli to strop na piętrze i jest to strop lekki drewniany tzn patrząc
    przekrojowo od spodu:
    -deski(sufit pomieszczenia poniżej),
    -legary z jakimś wypełnieniem (polepa, żużel itp),
    -deski (Twoja podłoga)
    to taki strop może grubej wylewki nie utrzymać a cienka popęka na nim na
    ksutek jego elastyczności.
    --
    Jackare