  • Data: 2013-05-06 21:27:44
    Temat: Re: Panele podłogowe w wątpliwych miejscach
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2b0bc65a-1c89-4d5e-a327-cf4f21719787@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 6 maja 2013 15:16:28 UTC+2 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Te Twoje AC4 to chyba bylo cos na wzor CE (China Export :D
    > Panele tez trzeba kupic porzadne, a nie najtanszy badziew z marketu :)

    Wydawały się porządne i nie był to najtańszy badziew. Firma niemiecka,
    produkcja EU.
    Tak więc nie żadne China Export.

    Na piętrze mam na prawie całej powierzchni (prócz łazienki), włącznie z
    korytarzem parkiety, a na parterze położyłem panele z braku czasu na
    pier.... się w obróbkę i malowanie drewna. Teraz żałuję, bo ze 2-3 lata
    będą musiały być użytkowane, jak już pokoje zostały zagracone.