eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePanele słoneczneRe: Panele słoneczne
  • X-Received: by 10.157.94.15 with SMTP id d15mr728101oti.4.1519776245086; Tue, 27 Feb
    2018 16:04:05 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.94.15 with SMTP id d15mr728101oti.4.1519776245086; Tue, 27 Feb
    2018 16:04:05 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!o66no47
    3238ita.0!news-out.google.com!a2ni1353ite.0!nntp.google.com!o66no473236ita.0!po
    stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 27 Feb 2018 16:04:04 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <p74nj3$f6i$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.237.178;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.127.237.178
    References: <5a9184b3$0$677$65785112@news.neostrada.pl> <p6vd68$bsj$1@dont-email.me>
    <p...@m...org> <p71l9p$u9j$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <p7494c$3l8$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <p74nj3$f6i$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Panele słoneczne
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 28 Feb 2018 00:04:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:539205
    [ ukryj nagłówki ]

    Doswiadczenie jest miara poznania swiata. Zrob doswiadczenie. Potrzebujesz akumulator
    rozruchowy w dobrym stanie technicznym. Zarowke reflektorowa. Miernik uniwersalny.
    Wtyczkowy miernik mocy. Prostownik do ladowania akumulatorow, ale nie wspolczesny.
    Rozladowujesz akumulatot roruchowy zarowka do napiecia 11V. Nastepnie ladujesz
    prostownikiem a licznikiem energii mierzysz ile watogodzin wejdzie w akumulator.
    Ladowanie konczysz jak woltomierz w mierniku uniwersalnym pokaze na klemach 14,25V.
    Przy takim napieciu na klemach akumulator naladowany jest tak jak w samochodzie i
    bedzie umozliwial bezproblemowy rozruch. Z pojemnosci akumulatora wydrukowanej na
    nalepce policz ile watogodzin mozna teoretycznie wbic w akumulator rozruchowy.
    Porownaj wskazanie wtyczkowego miernika energii z tym co policzyles. Nastepnie znowu
    rozladuj akumulator rozruchowy do 11V i zacznij ladowac. Laduj do chwili w ktorej
    miernik wtyczkowy pokaze 110% obliczonej wczesniej przez Ciebie ilosci energii jaka
    moze pomiescic akumulator. Rozladuj zarowka do 11V. Ladowanie i rozladowanie powtor
    trzy razy. Po ostatnim rozladowaniu naladuj akumulator do 14,25V i napisz ile mniej
    energii w niego weszlo w stosunku do pierwszego ladowania. Ta mnjejsza ilosc energii
    bedzie wyniala z przyspieszonego zuzycia akumulatora wskutek wbicia w niego 110%
    energi wynikajacej z obliczenia jakiego dokonales. W przypadku dobrego akumuatora
    trakcyjnego po tysiacu cykli ladowanie do 110% pojemnosci i rozladowaniu do 11V ilosc
    energii mozliwej do odzyskania bedzie na poziomie 80% jak akumultor trakcyjny byl
    nowy. Akumulator rozruchowy zagotowany 100 razy, bo zeby wbic 110% pojemnosci
    nominalnej w akumulatorze musi sie "gotowac", bedzie sie nadawal na zlom. Ktos dobrze
    napisal ze z akumulatora rozruchowego mozna pociagnac troche energii. To troche to
    jakies 20% pojemnosci rzeczywistej a nie tej z nalepki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1