-
X-Received: by 2002:a05:6808:618:: with SMTP id y24mr5704317oih.86.1580468492748;
Fri, 31 Jan 2020 03:01:32 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a05:6808:618:: with SMTP id y24mr5704317oih.86.1580468492748;
Fri, 31 Jan 2020 03:01:32 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-grou
ps.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.budowanie
Date: Fri, 31 Jan 2020 03:01:32 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5e332bc9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=85.128.6.228;
posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
NNTP-Posting-Host: 85.128.6.228
References: <5e33029c$1$536$65785112@news.neostrada.pl>
<5e332bc9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Panele z IKEA
From: Lisciasty <l...@p...pl>
Injection-Date: Fri, 31 Jan 2020 11:01:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:560543
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 20:17:31 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
> Mi się wydają tańsze od połowy ofert dostępnych na rynku.
Niektórym też się pewnie wydawały tańsze:
"Ja z Geo-Solar miałem także złe doświadczenia. Zgłosiłem się 11 września -
panele miałem 30 października. Później 2 tygodnie czekania na wysłanie maila z
dokumentami do Taurona. 30 dni na wymianę licznika (Tauron też ma obsuwy) i 2
tyg na dosłanie zaświadczenia o jego wymianie.
Dziś mamy 31 stycznia i do tej pory nie dostałem zwrotu za audyt.
Brak kontaktu po zgłoszeniu się przez formularz, brak kontaktu po wpłacie za
audyt, brak audytu w terminie (ktoś był chory, ale nikt nie zadzwonił z
wyjaśnieniem), audyt trochę z dupy bo brak wywiadu o ewentualny przyszły wzrost
potrzeb na energię, przewymiarowany inwerter. Jedyny pozytyw to b sprawna ekipa
montażowa - konkretnie, szybko i na temat. Ale mają kilka więc można różnie
trafić.
Na infolinii pracuje tylko jedna osoba, która nie jest w stanie sama wszystkiego
ogarnąć, obiecuje że coś tam załatwi i oddzwoni i nigdy nie oddzwania. I tak w
koło...
Tylko dzięki temu że wydzwaniałem tam praktycznie codziennie, łącznie ze
skargami do Ikea, to w miarę wyrobiłem się z terminem na pierwszą falę dotacji."
Jest taki trójkąt "tanio, szybko, dobrze". Wyszukaj sobie w necie ;P
L.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prunt z dachu
- Jaka wełna na poddasze?
- Szambo przy wysokim poziomie wód
- światełko w tunelu?
- Mokry sen Zenka :)
- Prunt drogi!
- SEMS Portal
- Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- Pompiarze...
- Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- Drabina rozsuwana
- zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- Zenek Kapelinder - ?
- Zawór grzybkowy - jaki producent
Najnowsze wątki
- 2025-04-05 Prunt z dachu
- 2025-03-26 Jaka wełna na poddasze?
- 2025-03-26 Szambo przy wysokim poziomie wód
- 2025-03-26 światełko w tunelu?
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-04 Prunt drogi!
- 2025-02-20 SEMS Portal
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?