    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Date: Thu, 16 Dec 2010 15:41:37 -0800 (PST)
    <ie8i5o$dbh$1@news.onet.pl> <ie8ic4$e04$1@news.onet.pl>
    <7...@q...googlegroups.com>
    <ieb40d$dnt$1@news.onet.pl> <ieb5i1$jk9$1@news.onet.pl>
    <8...@l...googlegroups.com>
    <iebd2p$han$1@news.onet.pl>
    <b...@o...googlegroups.com>
    <iebeok$n1g$1@news.onet.pl>
    <2...@o...googlegroups.com>
    <iedh5v$mqu$1@news.onet.pl>
    <0...@z...googlegroups.com>
    <iedq3m$lq1$1@news.onet.pl> <iedvk3$auc$1@news.onet.pl>
    <iee0hf$eas$1@news.onet.pl> <iee2vc$n5q$1@news.onet.pl>
    <iee3bg$ola$1@news.onet.pl>
    <4...@g...googlegroups.com>
    <iee5nn$vuf$1@news.onet.pl>

    On 17 Gru, 00:01, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Nie podejme tego tematu na dluzej.

    Podejmiesz, podejmiesz :P

    > Pisywalismy tu nie raz o tym i wszystko
    > co mialem do powiedzenia juz powiedzialem. Szanuje wybory innych i tego nie
    > krytykuje, pisze wrecz, ze sam bede je mial. Nie znaczy to, ze spelniaja
    > moje oczekiwania. W skrocie jednak, to tak jakbys pil wodke z aluminiowych
    > kieliszkow pomalowanych na szklo, albo szampana ze szklanki z duralexu. Dla

    Ty tez bys pil gdybys nie wiedzial ze ten kieliszek jest aluminiowy (a
    wszystko wskazywaloby na to ze jest szklany) i na pewno by Ci
    smakowalo :)) Dopiero jakbym Ci powiedzial ze to aluminium to bys sie
    skrzywil :-) I wlasnie tego nie rozumiem...

    > tego, ze ludzie nie zabija sie o kopie obrazow Picassa tylko o orginal, a

    Sztuka to wyzszy stan umyslu :-) Podloga to cos co sie codziennie
    depcze, co ma jedynie dobrze wygladac i byc trwalym. Po picassie nikt
    nie chodzi, nikt go nie smie dotknac ani nawet chuchnac w jego
    kierunku bo to swietosc :)

    > Hyunday Coupe to Ferrari dla fryzjerek.

    Ale jest roznica miedzy Ferrari a Hundaiem. Silnik, osiagi, wyglad.
    Miedzy parkietem a dobrym panelem nie ma takich roznic. Ciezko nawet
    powiedziec co jest w tym wypadku ferrari, a co hjundajem..

    > Czemu elewacja z klinkieru czy
    > kamienia to nie to samo co siding?

    Bo klinkier / kamien to materialy TRWALSZE od sidingu - i zwykle
    ladniejsze :) (przypominam - to panel jest trwalszy od parkietu, a w
    wygladzie roznic nie ma ;)

    > Nie wiem jeszcze jak mam to wytlumaczyc, moze uznajmy, ze dziwny jestem,
    > albo nie nadazam za tryndem. :-)

    Dziwny moze nie, bo takich jak Ty jest bardzo wielu. Za trendem hm..
    No nie wiem. Ty sie poprostu boisz tych paneli jak Kaszpir budowy
    domu ;-)) Moze Ci sie wydaje, ze panele to maja tylko biedaki na
    blokach i nie chcesz sie z nimi utozsamiac ? :) A w domu sie przyjelo,
    ze burzuazja ma wylacznie prawdziwe naturalne drewno :) Ja lubie
    drewno. Ale na podlogi sie poprostu IMHO nie nadaje - zbyt wiele
    problemow ktorych nie maja panele, a zadnej wartosci dodanej ktorej
    panele by nie mialy (i co moznaby odczuc, dotknac, zobaczyc) - dopiero
    biorac pile lancuchowa mozna sie przekonac czy na tej podlodze lezy
    panel czy drewno :-)

    > Wanna to wanna,

    Ha! Widzisz. A podloga to podloga. Wanna jest akrylowa bo jest lekka,
    dobrze sie czysci, nie klei sie tak brud, latwo ja w procesie
    produkcji uksztaltowac w rozne formy i jest stosunkowo trwala. Mozesz
    kupic wanne drewniana, oczywiscie drozsza. Dlaczego takiej nie
    kupiles ? To mnie wlasnie dziwi - podloge chcesz koniecznie drewniana,
    bo naturalna, a wanne wybrales bez zadnego zapewne wahania sztuczna!!
    Dlaczegoooooo ?;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.