  • Data: 2010-12-16 23:01:08
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:446b7386-b33a-40fa-8bae-f723b2fe71ac@g26g2000vb
    i.googlegroups.com...

> [...]
    > panel jest znacznie trwalszy.. CZEMU panele to Twoim zdaniem shit? :-)
    > Dlaczego, na jakiej podstawie uznajesz, ze miekka deska ktora sie po
    > pol roku rysuje jest lepsza od panela ?? Tylko dlatego, ze panel to
    > plastik? A jakie to ma znaczenie skoro wyglada jak drewno i jest przy
    > tym znacznie trwalszy ? ;-) Ja rozumiem, ze starsze panele mogly sie
    > nie podobac, bo wygladaly sztucznie. Ale obecne panele (szczegolnie z
    > wyzszej polki) sa nie do odroznienia od deski, a przy tym czestokroc
    > mocno wilgocioodporne i prawie niezniszczalne w warunkach domowych :-)

    Nie podejme tego tematu na dluzej. Pisywalismy tu nie raz o tym i wszystko
    co mialem do powiedzenia juz powiedzialem. Szanuje wybory innych i tego nie
    krytykuje, pisze wrecz, ze sam bede je mial. Nie znaczy to, ze spelniaja
    moje oczekiwania. W skrocie jednak, to tak jakbys pil wodke z aluminiowych
    kieliszkow pomalowanych na szklo, albo szampana ze szklanki z duralexu. Dla
    tego, ze ludzie nie zabija sie o kopie obrazow Picassa tylko o orginal, a
    Hyunday Coupe to Ferrari dla fryzjerek. Czemu elewacja z klinkieru czy
    kamienia to nie to samo co siding?
    Nie wiem jeszcze jak mam to wytlumaczyc, moze uznajmy, ze dziwny jestem,
    albo nie nadazam za tryndem. :-)

    > Czemu w lazience nie masz beczki do kapania sie, a plastikowa wanne ?
    > Czemu meble w kuchni masz (strzelam;) z MDFu, a nie z drewna ? ;-)

    Wanna to wanna, acz kolwiek w lazience podobnie jak Ty nie mam plastikowego
    brodzika. Meble w kuchni maja lakierowane fronty, z drewna byloby trudno i
    zbyt drogo.

    Pozdro.. TK