  • Data: 2009-04-01 09:03:10
    Temat: Re: Papiery do odbioru budynku - zakończenie budowy
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    ZS pisze:

    > Poniważ też musialem sam wszystko załatwiać to porobiłem sam Protokóły
    > Wygladało to tak
    > Protokół odbioru instalacji wodociagowe.
    > W nim ze zrobiono probe iles tam przez 24h i podpis
    > Mój, kierownika i pieczątka firmy mojego brata aby lepiej wygladało :)
    > pewnie bez niej tez byłoby ok

    Odbiór techniczny instalacji to m.in próba szczelności, nie u mnie
    składałeś dokumenty ;) Przy zewnętrznych instalacjach w protokole
    powinien być odbiór podsypki, płukanie i dezynfekcja przy instalacji
    wody, odbiór taśmy sygnalizacyjnej i informacja o uporządkowaniu terenu
    robót i właściwym zagospodarowaniu. Złośliwi żądają wpisania przyrządów,
    świadectwa ich certyfikowania. Ogólnie wystarczyłby zapis, że
    przeprowadzono ww. odbiory, instalacja ułożona zgodnie z obowiązującymi
    przepisami, PN i sztuką budowlaną.
    Kierownik jak najbardziej może to zrobić pod warunkiem, że ma
    uprawnienia sanitarne.