    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Parametry bloczków
    Date: Thu, 16 Aug 2012 08:25:54 +0200

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:k0gqdo$qlu$1@news.dialog.net.pl...
    >Nic nie wiesz jednym słowem.

    Jasne ze nie wiem - na dole dokładnie to samo napisales - krecisz z vatem.

    >Czy chciał byś porad od gościa, który nigdy w życiu nic nie wybudował i
    >jest w temacie grupy bardziej zielony od szczypiorku? Ja bym nie chciał!

    gosc taki oczywiscie wie niewiele i ciesze sie ze nie próbuje doradzac -
    tymniemniej zebranie do kupy cen materialów jest juz czyms czym mozna sie
    podzielic.

    >głowy. Jak na razie to tylko Kiki prosił mnie o zdjęcia i ich nie dostał.
    >Zwyczajnie boję się je dać - jak mnie zwymyśla za partactwa, to zupełnie
    >spać nie będę mógł (sorry Kiki - i tak mi się brygada rozpadła i nie śpię
    >zdrowo) :(

    przeciez to kompletny idiotyzm - wydajesz gruba kase a zamykasz oczy zeby
    problemów nie zobaczyć.

    >rozumieć. Po co więc teksty że kradzione?

    bo kradzione tez są w obrocie, a ich ceny rzeczywiscie odbiegają od
    sklepowych.

    >Poczytaj też o zasadach rozliczania VAT-u, w businesie jest inaczej niż u
    >osób fizycznych.

    odkrycie roku :)

    >Jeszcze jedna sprawa - dla porządku.
    >Po co podawać taką informację?

    Po to zeby sie pokazało jaką ściane opłaca sie budować najbardziej i czy
    różnice miedzy nimi są duże.

    b.