  • Data: 2012-08-16 23:12:10
    Temat: Re: Parametry bloczków
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne ze nie wiem - na dole dokładnie to samo napisales - krecisz z vatem.

    Jesteś jednak ignorantem w tych sprawach. Skoro co miesiąc wpłacam do
    kasy skarbu państwa* VAT, to po jaką cholerę mam kombinować? Jak zapłacę
    dostawcy - mniej zapłacę skarbowi, i to dokładnie co do grosza. Proste i
    uwalniające mnie z problemu VAT-u.

    BTW: To Żwirek kręci z Muchomorkiem... ;) (Part 1)

    > bo kradzione tez są w obrocie, a ich ceny rzeczywiscie odbiegają od
    > sklepowych.

    I można rozmawiać o przykładowo 10k sztuk bloczków? To znaczy co - giną
    całe pociągi? Bez jajec.

    > Po to zeby sie pokazało jaką ściane opłaca sie budować najbardziej i czy
    > różnice miedzy nimi są duże.

    No widzisz, ale jak zapytałem o ceny zapraw to informacji nie dostałem.
    Znaczy nikt nigdy nie budował na grubo, a jak budował to nie liczył? /:

    Ok, wystarczy procentowo odnieść się do cen, to mogę bezpiecznie zrobić,
    ale jak zakończę "imprezę" z cenami.

    Miłego.
    Irek.N.
    * wiem, celowo.