    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Paroizolacja aluminiowa i klatka Faradaya
    Date: Wed, 17 Mar 2021 16:13:54 +0100

    Pan Marek napisał:

    > Ale rewelacja, niczym odkrycie Bozonu Higgsa.
    > ROTFL. Normalnie nikt by się nie spodziewał że sprzęt mobilny ma
    > działać wszędzie....
    > Dokładnie po to jest wificalling by telefon mobilny działał wszędzie,
    > nawet tam gdzie nie ma zasięgu GSM.

    Jak widać powyżej, nie ma rzeczy tak prostych, by nie znalazł się ktoś,,
    kto ich nie zrozumie.

    > Twoja subiektywna ocena co do używalności i stosowalności ma się
    > nijak do rzeczywistości. W większości przypadków gdzie nie ma zasięgu
    > a jest dostępne wifi używany jest wificalling. Zaklinanie rzeczywistości
    > faktu nie zmieni.

    Niestety rzeczywistość wygląda inaczej. Jest odwrotnie: przy włączeniu
    wificalling jest on używany zawsze, kiedy tylko jest dostęp do internetu
    przez wifi. Obojętne czy jest też zasięg sieci komórkowej, czy go nie ma.
    Niestedy działa przeważnie słabo, więc nie ma powodów, by to na stałe
    włączać. Gdyby aktywował się sam, ale tylko poza zasięgiem sieci
    telefonicznej, mógłby być całkiem użyteczną i sympatyczną funkcją.

    --
    Jarek